Diéta – 2. hét

Jöjjön egy újabb beszámoló a diétám második hetéről. Bevallom nem gondoltam volna, hogy ilyen magas olvasói számot fog hozni az előző heti bejegyzés, de inkább érjenek ilyen pozitív meglepetések, mint negatívak!

Szóval továbbra is fenntartom a heti 5×45 perc edzést, aminek hála tovább csökkent a testsúlyom, pedig bevallom bűnöztem 🙂 Sokan kérdeztétek a múlthéten, hogy a keserűsót állandóan iszom-e? Természetesen nem, a diéta első napján ittam belőle 5 pohárral a délelőtt folyamán, ennek a hatása eltartott egész délután. Utána csak akkor alkalmaztam, ha bűntudatom volt, mert esetleg többet ettem a kelleténél. A héten visszamentem 3 napra szegedre, és egyik este elcsábítottak, és rendeltek nekem egy gluténmentes pizzát, mondván abban nincs annyi kalória 🙂 Utána néztem tényleg nincs, az egészben csak 1000kcal körül volt. A 8 szeletből 4et este ettem meg film közben, a többit pedig másnap délelőtt. Rizsliszt volt az alapja, őszintén nem volt rossz, ha nem érkezik különböző dobozban mint a rendes, rá sem jöttem volna.
A héten egy ebéd alkalmával még megettem egy kis adag parázsburgonyát köretnek, igaz nem volt feltüntetve az étlapon, de nem tudtam megállni végül, hogy ne egyem meg, viszont nem volt bűntudatom utána, ahogy vártam volna! Tudtam, hogy igazából két hete nem igazán ettem rossz kaját, így néha bűnözhetek 🙂

55785-O8FJ49-175

Az étrendembe beiktattam az Update1 kenyeret, amiből minden nap uzsonnára megeszek két szeletet, természetesen light enyhén sózott margarinnal, pár szelet sonkával, és isteni lédús paradicsommal. Mellé az elmaradhattlan retek,paprika és uborka társul, így gyakorlatilag több zöldséget eszem mint kenyeret. Valamint a zöldségek segítségével elegendő vitamint viszek be a szervezetembe, nehogy valamiből hiány lépjen fel, a nagy megvonás eredményeképpen.

IMG_2268
Így azért könnyebb kibírni, főleg, hogy általában két adagban eszem meg.

Reggelire a héten kétszer ettem sima Update kakaóscsigát mandulatejjel. Elég furcsa íze volt első alkalommal a mandulatejnek, de úgy iszom mint annó a csokis protein shaket: Nem azért mert finom, hanem mert egészséges, és használ 🙂 Valmint, ugye 1 deciben 13 kalória van, míg a 1,5%-os tejben is úgy emlékszem 47! Nem is beszélve a magasabb zsírtartalommal rendelkező társaikról.

IMG_2316 (1)

Végül viszont egészen megszerettem! Hiszen mandula íze van, és láttam, hogy vaníliás ízesítéssel is kapható, legközelebb azt is kipróbálom!


Egy kis matek, mielőtt még becsuknátok az böngésző ablakot, hogy átváltottam drága, megfizethetetlen élelmiszerekre. De valójában nem! Én is meglepődtem, bár azt tudtam, hogy a Norbis csiga 199Ft, tehát ugyanannyiba kerül mint bármely másik pékség hasonló kaliberű pékáruja. Itt most nyilván nem a tescos 89Ft-os-ra gondolok, mert az más, nagy tételben nyilván olcsóbban állítják elő. A kenyér pedig amit vettem a 280g-os kiszerelés és 519Ft, első hallásra ez nagyon soknak tűnik, mivel így kilója közel 2000Ft, de ebben a kiszerelésben 10 szelet van, így gyakorlatilag 5 napi uzsonnám alpanyaga volt meg vele, szóval elosztva nem kifejezetten drága. A mandulatejet pedig ajánlom mindenkinek a Metro áruházakban beszerezni, ugyanis itt a legolcsóbb, a literes, édesítetlen 599Ft, rendes áron! Mindenhol ugyanez 859-999Ft-ig van! Ebből sem iszom meg minden nap egy litert, a kávémba kb fél deci megy, a kakaóscsigához ittam 2 decit kb.


Visszatérve az étrendhez, ezen a héten is maradt reggelire a kávé mandulatejjel és egy édesítővel, viszont a tízórait lecseréltem a TeeAmoTea-tól kapott csoda teakeverékre, amivel kapcsolatos tapasztalataimról, ebben a bejegyzésben olvashattok [LINK] .

IMG_2231
Az első anyagcsere gyorsító tea, aminek nincs kellemetlen utóíze!

Ebédre a szokásos csirkemell salátával kombináció maradt, de a jövőhétre készülök alternatív köreteket kipróbálni, mert nem ehetek egész életemben salátát 🙂 Nektek sem ajánlom, unalmas! Akárki akármit mond, egy jó törött burgonya vajjal és tejjel ekészítve, kenterbe ver bármilyen salátát! Szóval itt az ideje kidolgoznom valamit, amivel helyettesíteni lehet a normális ételekt a diétában! Sajnos a legtöbb diétás recept amit olvasok szerintem ehetetlen, vagy hiányzik belőle néhány alapvető fűszer, amitől akár finom is lenne, vagy pl. olyan arányokat használnak ami biztosan nem kivitelezhető. Például a rizslisztet csomó helyen látom, mint alternatíva, de azt nem írja le senki, hogy sokkal szárazabb lesz tőle a tészta, és fél óra múlva kőkemény a sütemény ami azzal készül, ha egy picit is több kerül az étel tésztájába, mint a receptben feltüntetett arányok!

IMG_2205
Persze nekem sincs kedvem mindig fél óráig zöldséget darabolni, így inkább megeszek egy zellert egyben túróval 😀

Itt kitérnék egy kicsit, ha nem haragszotok, és szeretnék nektek bemutatni egy sikertörtnetet, amiben az egyik szegedi ismerősöm meséli el, milyen módszerrel és változtatásokkal fogyott egy év alatt közel 40 kilót, és azóta engem is jó tanácsokkal lát el a mindennapokban, mellesleg le is csekkolja, hogy mit ettem, azt mikor ettem, és, hogy ugye nem adtam fel még? 🙂

 [Erre a linkre kattintva olvashatjátok a saját blogbejegyzésést, a történetével.]

De térjünk vissza a tárgyra, a héten csak egyszer kellett alkalmaznom a keserűsót, amikor délután beszabadultam a meggyesbe, és megettem a fáról vagy 2 kiló friss gyümölcsöt 🙂 Persze ez jelenleg nem fér bele a diétába, de alig várom, hogy csak a megtartására kelljen majd koncentrálnom 😀

2 nap múlva lejár a blog Facebook olalán az épen futó Soós nyereményjáték, utána pedig nemsokkal indul is a következő amihez a Coco24 csapata küldött nekem hozzávalókat:

IMG_2335

Jövőhéten újdonságokat fogok tesztelni a MyProteinnek köszönhetően, mivel újabb tesztcsomaggal leptek meg a közelmúltban.

Erről egy másik bejegyzésben számolok be nektek 🙂


Persze a lényeget megint a végére hagytam, hogy milyen eredményeket is hozott a hét. 🙂 A múlthéten magasra tettem a lécet az 5 kilóval de minden pontot szigorúan betartottam, és meg is lett az eredménye, ezen a héten is sikerült 2,5 kiló feleslegtől megszabaduljak! Szóval sikerként könyvelem el ezt a hetet is, és még keményebb kúrára fogom magam, hiszen 29.én indulunk a barátaimmal az Olasz körútra amit terveztünk. 


Elvileg az olasz tésztáktól nem lehet hízni, na majd meglátjuk, mennyi igaz ebből! Hiszen hogy is hagyhatnám ki a híres olasz “Pasta”-t és adok még egy esélyt az eredeti olasz pizzának, ha már tavaly Rómában nem jött be. 🙂

Vélemény, hozzászólás?