Reform Brassói

A brassói egy olyan étel, amit szerintem kivétel nélkül mindenki szeret. Végülis sült burgonya, és sült csirke keveréke, így nem csodálom, mert ezeket külön-külön is mindenki szereti 🙂

Viszont a diétáben a sült burgonya nem a legjobb választás, azonban van megoldás! Édes burgonya, amely nem bő, forró olajban sül.


Hozzávalók: 
(2 főre)

400g édesburgonya
200g pulykamell
só, bors,
2db fokhagyma
1 vöröshagyma


Elkészítés:
Az édesburgonyát megpucoljuk, és felkockűzzuk, majd megmossuk, és lecsepegtetjük. Amíg ezt szárad a pulykamellet 1x1cm-es kovkákra vágjuk. A vöröshagymát és a fokhagymát megpucoljuk, majd felkockázzuk, és egy ek kókuszolajon elkezdjük üvegesre pirítani a serpenyőben. Amikor ez megvan a húst hozzáadjuk, és fehéredésig sütjük őket. Erre 1dl vizet öntünk, és sózzuk borsozzuk, majd alacsony lángon felmelegítjük az egészet.

Az édesburgonyát egy másik serpenyőben minimális kókuszolajon elkerzdjük megsütni, úgy, hogy sűrűn forgatjuk, nehogy leégjen valamelyik oldala. Amikor minden oldala megpirul egy tálba tesszük, és sózzuk, borsozzuk. Amire ez megvan a pulyka is biztosan elkészül, így az edénybe mellé pakoljuk, majd összekeverjük őket.

Hasonló bejegyzések